Kan undra om det är idag det är tänkt?

Tänkte att det kanske är dags att ta tag i min utmaning idag.
Eller om jag skabaka en sockerkaka istället?
Kan jag klara av båda två? Kanske om jag ställer larmet på mobilen…
Tror inte någon vill äta svart socckerkaka. Fast jag känner väl lukten innan den är helt svart hoppas jag. Jag ska ju ändå vara i köket.

Men kanske är det idag det är tänkt att utmaningen ska göras.
Jag får känna efter en stund till tror jag.

Jag kan ju iofs ladda kamerabatteriet. Så att den funkar. OM dagen idag är rätt dag.

*Efter fundering och efterkänning*
Japp. Nu har jag börjat!
Oj oj oj vad det finns i ett kylskåp.
Oj oj oj vad man kan slänga ur ett kylskåp.
Oj oj oj vad jag får mycket plats.

Tror jag!

Vad tänker du? Låt mig veta.

