Det blev inte mycket mer plats men mycket renare.

Nu har jag äntligen gjort klart min Damptantsutmaning. Riktigt skönt känns det.

Så mycket grejer det fanns i skafferiet som inte ska vara där. Jag hitade till exempel 4 olika påsar med potatis. Eller fem förresten. Se bild. Och 3 sockerpåsar. Pastan ska vi ju inte tala om. 3 eller 4 paket fullkornspasta, som vi inte ens äter. Sånt man har köps när man tänkt vara nyttig. Det brukar gå över snabbt. Ska iallafall koka upp pastan sen och ge till hönsen så blir de glada idag.

Vidare hittade jag en flaska öppnad glögg sen i julas. Varför är inte den uthälld? Eller mannagrynen som gick ut redan i början på 2007… Tja, vad säger man? Att detta skulle behöva göras lite oftare?

         

Så var det dags att visa resultatet då. Mycket mer ordning än innan, men mycket grejer ändå. Framför allt så är det rent och skurat.

Vad tänker du? Låt mig veta.

