Min Damputmaning är klar

                                          

  Men oj vad man kan hitta i ett krukskåp. Jag kan ju upplysa om att det var mer än bara krukor där :-O

Det var mer än bara allt där inne.. Slängde ut allt på bordet.

       

  På bild nummer två har jag sorterat upp det lite. högen nere till vänster blev genbankens. Krukorna ska ner till källaren. Högen efter det, nästan klockan tolv ska slängas. Flaskorna ska vara i skåpet efter städningen också och det andra ska sorteras upp. där fanns julpynt och påskpynt också 😉

Fast. Att röja ur skåpet vr ingenting. Det var sen utmaningen började på riktigt. När allt skulle ner i källaren och sorteras och slängas osv. Det tog hela eftermiddagen med lite påminnelser från genbanken. Han är införstådd med dessa Damputmaningar så han höll sig undan köket ett tag… 😉 hehe

Resultatet då.? Visst ska ni få se det. Det blev jättebra. Faktiskt enormt bra. Jag är riktigt nöjd alltså. Fast denna veckan har det varit motigt att få det gjort. Men nu är det bara att ladda inför nästa vecka. Har redan fnulat på vad det blir. Foto kommer imorgon. Nu ska jag duscha tänkte jag.

4 thoughts on “Min Damputmaning är klar

  1. shiiiit, (ursäkta damputtrycket), men jääädrar va fint du har gjort.

    Jag finner inga ord, det är så uppradat och SNYGGT (om man nu kan kalla ett sånt skåp snyggt)

    Extra imponerad blev jag av att din genbank förstår att dessa utmaningar är viktiga 😉
    Jag tror ännu inte riktigt att min har fattat att jag verkligen menar allvar (han är väl van av mycke snack o liten verkstad haha)

    Jag håller med dig i en sak, denna vecka har det varit motigt, riktigt skitmotigt, men det gick med lite jäkla anamma 😉

    *drar djupt efter andan* jag har redan fotat nästa veckas utmaning. Kanske ska jag lägga in dom strax, men FÖRST, ska jag uppmärksamma ditt stora projekt denna vecka 😉
    Hang on girl;)

  2. j…det där var snyggt! Grattis!

    Jag måtte vara dummare än sju lass grus. För jag har suttit i flera dagar och reflekterat över att det var ju länge sen Carlssn gjorde nåt inlägg. Du vet, jag har ju din feed på min blogg och inte sett att den rört på sig. Inte konstigt…du har ju lämnat blogspot och själv nämnde jag det i ett inlägg. Nu ser jag ju att du varit himla produktiv.

  3. Majsan: ja det blev kanon. I klass med din utmaning faktiskt! 😀
    Han tycker nog att dessa utmaningar är jättebra eftersom jag verkligen måste göra det. Risken är ju att om han säger något så tar jag det för en order och han får en avhyvling istället ;-)hehe

    Jag ska lägga in min nya utmaning nu tänkte jag. Ska bara responsera kommentarerna.

    Åsa: Jamen självklart ser det pedantiskt ut. Det vet du väl att jag är pedant?! 😮
    Eller det kanske inte syns…?

    Frk F: Tack och bock. …jakt är det inte idag, det är ju älg ju.

    Det gör absolut ingenting. Skicka du hit ett par lass så kan jag grusa upp min upfartsväg inför vintern. Det andra kan vi sanda på snön med.
    Ja, ibland är jag produktiv. lite för ofta ibland… Men har för den delen inte tänkt sätta spiral på bloggen.

Vad tänker du? Låt mig veta.

