Jag dampar vidare.

Dags för veckans utmaningspresentation. Denna veckan blir det mögskåpet. Även det ett skåp där det samlas en massa äckligheter och oväsentligheter. Skåpet är slakskåpet. Ett otrevligt skåp. Men det passar bra denna veckan.

Värre är att när detta skåpet är gjort har jag, på lång tid visserligen, gått igenom snart alla skåp. Nu har jag Dampskåpet kvar. Och lilla ADHDskåpet. För att inte tala om skåp de Tourette. Det blir inte lika lustigt att göra… Men först denna. Fokusera. Slask… Mög…

Men en annan dag… 😉

One thought on “Jag dampar vidare.

Vad tänker du? Låt mig veta.

