Damputmaningen var det

Den är klar nu. Det blev bra måste jag säga. En bild kanske är på sin plats här.

Detta är en del av vad jag kastade ur skåpet. Massa skräp och jox. fyra påsar blomjord var det också men det fick inte plats på bilden.

Jag kanske inte hade behövt tala om att jag hade blomjord i skåpet? Det hade jag.

Så här blev det. Sen hade jag den verkliga utmaningen kvar. Jag menar, att tömma ut skiten och skura skåpet är ju den lätta biten. Det andra ska tas om hand och där blir det jobbigt. Men det gick bra det också. Fast efter alla dessa utmaningar måste vi nog snart ha ett röj i källaren..

 

Nu måste jag till stallet, ska bort i kväll och hinner inte då. Ska visa en vän möjligheten att få en extra inkomst. Det vill väl alla ha va? 😀 Lägger in veckans utmaning när jag kommer tillbaka.

Vad tänker du? Låt mig veta.

