Inte nu igen. INTE nu igen. Inte NU igen. Inte nu IGEN

Ja vad är det som är inte nu igen? Minimonster. Förstås. Vem annars… Han har målat.

Han kom ner och hade orange på fötterna. OCh kläderna ska vi inte tala om 😮 Hans meandikläder dessutom. JA det var bara att traska uppför trappan och se vad han ställt till.

 😮 Och jag är inte ens förvånad 😮 

Detta var vad som väntade när jag entrade hans rum.

  Det där var ju långt ifrån en lustig syn. Minimonster har varit på Decibels rum och letat upp hennes kletfärg. Den är vattenbaserad iallafall. Tror jag…

 

 

 

 

 

 

 

 

En lite närmare titt på alla fotspår. Ja han sätter verkligen fotspår på ens tålamod. Han trampar på det, går på det. Hoppar på det.

 

En bild på väggen. Se på fotavtrycket. JA, du läste rätt, FOTavtrycket.. Minimonster i ett nötskal detta. Faktum är att han blir värre och värre för varje dag. Jag kan snart räkna mina grå hår. 

Innan minimonster föddes brukade jag säga att jag kommer att hamna på hispan innan jag är 30. Jag hade inte tid med det eftersom Minimonster föddes. Jag säger det nu: -Jag kommer att innan jag är 40, sitta gungande med tvångtröja i ett hörn på någon institution. Jag hoppas iallafall at de har öppnat såna då…

I rubriken står det igen. Helt rätt. Igår hade han rotat fram en grön penna som jag fick tvätta bort kladdet med. På kvällen var jag på möte. När jag kom hem var genbanken inte glad, då hade han letat fram en blå…

4 thoughts on “Inte nu igen. INTE nu igen. Inte NU igen. Inte nu IGEN

  1. Åh herre jääääävlar!!! Jag hade skiftat mellan gapskratt och vansinnighet om jag haft ett barn som gjort detta! Jag hade blivit skogstokig om det var färg (främst på golvet) som inte gick att tvätta bort! Men samtidigt skrattat gött för barn som ställer till det på detta viset brukar ju liksom ha den där uppsynen av ”vaddådå? de va ju kul jue” 😀

  2. Hej….. visste att han var kapabel till mycket men den fantasin den killen har finns nog inte hos någon annan individ…. man kan ju inte bli arg på han heller för han e ju så söt… charmar bort allt….. kramar

  3. Pingback: Väggmålningar is da shit « Noll-Koll-Carlsson

Vad tänker du? Låt mig veta.

