kolla din kontakt lista i mobilen vem

Nä det är inte jag som är snurrig på tangentknapparna, det är så man söker på saker. Det vet väl alla. Speciellt den snygga sär skrivningen gillar jag. Eller om denna någon ville ha både kontakt med mig? och en lista på mina mobiler jag har avverkat.

Jag har fått en ny av genbanken. Den andra hängde sig när jag behövde messa honom. Kunde inte ringa heller. Så jag tog hemtel och ringde och var arg istället. Så han köpte en ny mobil till mig. Antar att han inte vill att jag ringer till jobbet…

Helgen har varit full. I lördags hade vi gäster. Städade massa också, så det såg någorlunda ut. Sen fick jag tvätta om golvet dagen efter för att någon hade sölat och det blev kladdigt. Sen har vi ju Minimonsters hittepå också. Nu har han gjort det igen. hittepå alltså. Nejnej, inga målade väggar och grejer. Denna gången testade han maskinen han verkligen avskyr. I vanliga fall. Men allt kan ju inte vara vanligt så han körde trimmermaskin i skallen på sig. Inte mycket att göra sen. Det var bara att ”rätta till”. Inte svårt alls…

 

Dett bidde inget kvar att rätta till. Igår såg han sig i spegeln och sa att jag vill ha mitt långa håj tibaka…

Igår hade vi gäster igen och det var bara att städa upp innan de kom. Lite stressig. Fick yla till stallet på förmiddagen, sen hem och käka lite och göra mig iordning. Iväg till familjecentrum. Kom hem klockan fem och gästerna var hitbjudna till klockan sex. Men det gick fint. Han till och med göra klart kasslerlådan och salladen. Nästan all sallad iallafall…

Idag har jag varit trött. Varit i stallet så klart. Tvättat en del men annars inte orkat göra så värst mycket faktiskt. Jo, jag har varit barnvakt förresten, till en liten piggelin. Sen när mamman kom så drack vi te och tjatade massa oviktigheter. Och annat.

One thought on “kolla din kontakt lista i mobilen vem

  1. Minimonster ser ju bra ut även med väldigt kort hår (nu skall vi inte låtsas om att det är första bilden jag ser 😉 men kort var det, plötsligt ser jag med mina 9 mm nästan långhårig ut.

Vad tänker du? Låt mig veta.

