Nu är det fredag

och jag ska gå och läggaa mig. Halv sju ska Decibel ha sin kapsel och jag dagens första balja.

Tidigare ikväll blev jag sugen på en balja o’boy. Jättehungrig i magen och sötsugen. Tänkte mig den stark. Tar fram balja och sked och pulver. Ingen mjölk!! Ingen mjölk 😮 Hittade istället matgrädde. 4 procentig. Det såg ut att vara en ny sort. Aldrig sett innan. Den går säkert att göra o’boy på. Bara en procent mer fet än standardmjölk. Kan inte vara stor skillnad alls ju. Bara lite mera fluff på magen.

Det var skillnad… Det var inte gott alls. Smakade… konsigt. Rökt. märkligt. Sött. Gott. Alltidhop samtidigt. Fast mest ogott. Drack inte den. Forfarande hungrig. Inte så sötsugen. Trött. Nu är det dags. 05.45 ringer klockan. 6.30 ska jag upp…

ZzzZzzzZzzZzzzzZZzZZ

3 thoughts on “Nu är det fredag

  1. Jag antar att du är uppe nu. Själv har jag varit uppe i en timme. Halleluja! ögonen går i kors och när barnen åkt till skolan ska jag somna i soffan med datorn på magen.

    Ha det bäst! Helst ännu bättre!

  2. Haha, du anar inte hur mycket jag skrattade åt dig igår när jag läste det där. Du provade verkligen att dricka oboy gjord på matgreädde.
    Du är inte klok kvinna..

    Jag somnade visst med datorn jämte mig i sängen och taipei på hög nivå. Vaknade inatt någon gång..

    Det var hög tid att somna om iaf.. 🙂

Vad tänker du? Låt mig veta.

