Jag har MISSAT. Jag vill HA!!

Idag har det visst varit Grisen Wilbur på tv. Jag har missat detta. Kanske jag inte hade kunnat se filmen ändå men jag vill.
Det är ju barndom liksom. Åh vad jag älskade den filmen. Jag har tänkt på den många gånger, vi hade den inspelad på videoband, kanske till och med till den gamla 2000-videon. Innan VHS-spelaren kom.

Jag hittar ingenting på någon play-sida heller. Tänkte jag kanske kunde se i repris, men icke.
Blev lite ledsen nu. Finns denna filmen att få tag i nu tro? Var isåfall?

Hjälp mig någon!

Vad tänker du? Låt mig veta.

