Man är väl inte alldeles tom uppe i njuren

säger jag och slår mig i pannan.
Jag fick ut tummen en liten stund. Långt om länge fick jag tagit mina tabletter och nu är det visst dags igen.
Tvätten är hängd, en ny är tvättad och nu ligger hästtäcket och gonar runt i bubbeltrumman.

Genbanken och Decibel är inte hemma. Hoppochstudsmaskinen fyller ju år på torsdag och vill väldigt gärna ha någon present. Han önskar sig Nintendo DS, en pistol, en vattenpistol och en massa andra saker. Fast på mojjonen vill han ha playmobil.
Jodå, billigt och bra. Kan ju upplysa om att vattenpistol blir det INTE!! Det räcker så fint med allt annat.
Igår hade han knutit ett flöte i en liten liten lina på en pinne. Fyllde en frukostskål med vatten och satte sig på en pall i köket och metade. Jag frågade om han fick nåt napp. Han tittade som jag var dum i hela huvvet och sa att det finns ju inga nappar i skålen. I ett obevakat ögonblick hällde han snabbt som attan i lite soya. Världen rasade när Genbanken hällde ut det. Det äj ju inte vejkligt då ju. Ska man fiska så måste vattnet vaja svart. YYYYYLLLLL!!!! som han skrek 😮

Idag gör han dock inte mycket. Än… Istället för att göra massa saker satte jag mig vid tv-n med honom. Vilket humör. Oj vad trött. Inte mycket hoppochstuds idag. Men det kommer väl snart kan jag tro.
Nu hör jag folket utanför så nu är det nog snart igång.

Vad tänker du? Låt mig veta.

