Också en latmask kan vända på sig

Fast inte lika fort.
Jodå så är det. Jag har börjat på Zumba. Först testade jag ju och talade om för SöstraMi så himla kul det var. Närsta gång är det DU som följer med! Punkt basta. 🙂

Nästa gång var vi anmälda till en hel omgång. 10 gånger, eller 11 faktiskt för första var prova-på.
Givetvis så blev inte den för mig, jag har bestämt att lägga ut mina leder på Blocket. Undrar om nån vill ha dom?
Skulle nog inte tro det. I vilket fall hade jag väldigt svårt att gå den dagen. Men tog igen det nästa gång.
RIktigt kul 😀
Inte jättebilligt med mammi är snäll så hon betalade 5 av de sex hundralapparna. Både för mig och SöstraMi.
Gången efter var inte heller min dag, låg i soffan mest hela dagen och knaprade tabletter som inte hjälpte. Fy vad ont jag hade.
I måndags hade jag ont men tabletterna hjälpte lite. SöstraMi kom hit en sväng. På kvällen skulle hon träna.
När? Vad? Vart? Hur?
Klockan 19.00. BodyCombat. I Fegen. Ska du med? Lite box, lite styrke, lite kul. Vet inte har aldrig testat förr. Men Åsa sa det var askul.

Böjde mina kroppsdelar några extra gånger, de håller nog. Tabletter en stund innan. Är det armhävningar och sånt så får jag titta på, annars går det åt helvete. japp. Bestämt. Det måste jag ju testa.

Det där var ju riktigt jävla kul. nu du SöstraMi ska vi ta ett papper och betala in avgiften. Ska vi? Japp. Det ska vi.
Nu är vi bokade söndag och måndag. Så det så 😀

Fan, kanske blir redo för Beach 2011. Inte för att jag en enda gång kommer att lägga mig på Beachen men iallafall 🙂
Kanske på baksidan? I sällskap med katten.

Vad tänker du? Låt mig veta.

