man måste testa innan man dissar helt.

image

Jag testar nu alltså. Har tänkt så många gånger att nu är det dags. Men nja, men nä. Det är för svårt. Det tar alldeles för lång tid att göra blogginlägg via mobilen. Det är bäst jag väntar tills jag kommer åt Barbara. Vilket så klart alltid slutar på samma sätt. Det blir inget inlägg skrivet överhuvudtaget.

Tänkte passa på att lägga in en bild också. Vad blir bättre än Villeman. Jag har kokt kött till honom idag, nötkött med ben. Vi ger honom kokt kött, ris och fil för magen. En skvätt olja också, lite fett måste han ju få i sig. Och lite leverpastej för det är både nyttigt och gott. Tycker han, inte jag 🙂
Han behövde liksom rensa ur systemet och få magen i balans. Det är den nu.
Precis som alla valpar biter han. I mycket. Närapå allt. Till lycka har Mister nya skor och de gamla illaluktande är kasserade. Dom tuggar han på. Gärna andra också. Och händer. Fötter och strumpor smakar fint. Kul är att anfalla byxben som kommer förbi. Misters datasladd är numera tejpad. Det blir nog mera.
Idag fick han sitt första ben, ett nötben med lite kött kvar, lite lagom kokt för magen.

Det tyckte han om. Mums. Men va fan. Det där med bild verkar ju bli svårt. Det går inte. Varför.
Försöker vidare…

Vad tänker du? Låt mig veta.

