Välförtjänt och välbehövligt

image

Jag har just lagt mig i badet. Varmt vatten och ett fantastiskt gottluktande badskum som jag hittade på Lidl.
Det är tvåskikt som man skakar ihop.

Ikväll har jag varit iväg på Bodycombat. Först var jag hur trött som helst och hade ingen motivation alls att åka dit, men så påminde jag mig om hur förbannat kul det är. Och så blev  det. För att inte tala om svettigt.
Häftigt idag är woweffekten jag fick vid ryggträningen. Vi låg på mage, händerna på rumpan och så ska man lyfta överkroppen från mattan. Det brukar vara att man lyfter och sänker, punkt slut. Men idag blev det liksom annat fokus på nåt vis. Jag kände hur rumpmusklerna spändes. Ryggmusklerna. Och sen var plötsligt överkroppen uppe, bara så där. Det kändes kanon. 🙂

Vad tänker du? Låt mig veta.

