Fyyy vad jag inte vill gå ur sängen.

image

Det är ju liksom skollov och allt.
Fast antar att det är dags, jag har röven full med att-görasaker idag. Gå ut med Villeman, tvätta, hänga tvätt, dammsuga, gå ut med Villeman, tvätta golv, vika och bära upp tvätt, gå ut med Villeman för att nämna några av sakerna. Så ska jag inte glömma att köra Minimonster till dagis.

Därför tror jag det vore bra att gå upp nu. Fast jag sov dåligt inatt. Klockan halv tre så gick Mister in i duschen. Sen behövde han äta. Jag gick ner och möttes av en styck glad Villeman. Mister var en anin pratig så jag försökte flika in, -utan att avbryta att jag tar ut Villeman.. Försent, bara att torka pölen istället. Det slutade med att Mister la sig nere i soffan. Men då var det svårt att somna om tyckte jag.

Fast en kopp kaffe och en titt på tv4playavsnittet Familjen Annorlunda väger tungt det också. Så antar jag kliver ur sängen ändå. Fast nu har jag mys.  

Vad tänker du? Låt mig veta.

