Familjen Annorlunda

Jag gillar verkligen att titta på serien om Familjen Annorlunda. Inte bara titta förresten, jag roar mig att läsa ur några av deltagarnas bloggar också 🙂 Att fundera, imponeras, förundras, ja vad som egentligen.
Samtidigt känner jag ibland att ingen hade märkt skillnad om vår familj plötsligt dyker upp. Fast vi har bara tre vilda rumploppor. Men många gånger känns det som åtta.

Eller kanske vi är Familjen Annorlunda fast utan många barn. Fast det vi tycker är helt normalt i vår familj är allt annat än normalt i en ”normal familj” och genast är vi Familjen Annorlunda.

Som sagt. Ingen hade säkert märkt om vi dykt upp med alla våra till antalet futtiga barn 😉

Vad tänker du? Låt mig veta.

