Minimonsters målerier

image

Tja, så här kan det gå.
Minimonster ”satt” på toaletten, långsittning tar tid. Undra på det…
Han har rotat i skåpet, hittat min läppenna och fantasin gör sitt.

Jag upplyste honom om att du får INTE måla på väggarna.
-Vaj skulle jag annars måla? Jag hade ju inget pappej!
-…. Ehh. Nästa gång får du ta med dig papper och penna då.
-Och huj ska jag måla näj jag inte haj nåt bojd då? Jag måste ju sitta och bajsa ju.

För visst satt han när han målade på väggen? :-S Eller inte.

One thought on “Minimonsters målerier

  1. Pingback: Väggmålningar is da shit « Noll-Koll-Carlsson

Vad tänker du? Låt mig veta.

