Brutala blommor.

Ja, så heter sidan jag hamnade på när jag googlade på köttätande växter.
Minimonster har bett så oemotståndligt om en egen växt och jag har sagt ja. Givetvis måste jag ju köpa till de andra också så klart 🙂

Minimonster blev alldeles stollig idag när jag berättade vad jag hittat.
Han var väldigt noga att poängtera att han vill ha den uppe på sitt rum.
Hmm… Men där är du ju aldrig svarade jag, och här nere finns säkert mer insekter osv.
Men hallå. Tänk om katterna stoppar tassen där i då? Ser verkligen blomman skillnad på en katt och en fluga. Skulle blomman ha ögon menar du?

….Jag tror han har sett för mycket på tv ;-=

Dessa har jag beställt iallafall: En till varje rumploppa och en till mig 🙂


One thought on “Brutala blommor.

Vad tänker du? Låt mig veta.

