Mobil barnvakt

I eftermiddag/kväll har jag varit barnvakt åt vännernas tre barn. FinaT är ute med jobbet, det var någon avtackning eller nåt. PappaR jobbar kvällsskift och inte hemma förrän ganska sent.
Barnen ska ju upp i morgon, både våra och deras och det kan bli tröttsamt. Därför kom jag på den briljanta idén att när Genbanken kommer hem ifrån sin omgång Bodycombat så tar jag De Tre och åker hem till dem.
Nu är de alla tandborstade, kissade och nerstoppade i sängarna.

Jag har satt mig under en filt i soffan. Här ska jag njuta av tystnaden tills troligtvis PappaR kommer hem. Då brummar jag hem till mig och min säng. Kanske jag sover bättre i natt. 🙂

One thought on “Mobil barnvakt

Vad tänker du? Låt mig veta.

