En älskad installation

image

Allas vårt Minimonster 🙂

När vi idag var hos kiropraktorn. Min ryggen var med beröm godkänd, bara en liten låsning i skuldran denna gången men inget snett eller buligt. Bäst är väl att träningen har gjort fin nytta och ryggen håller för mer. Han såg dessutom att den var vältränad 😀
Kul. Själv märker jag ju inte sånt, ser ännu mindre men idag fick jag ju beviset.

Tråkigt nog är det sista gången på bodycombaten på måndag. Vi tänkte försöka fixa barnvakt så att genbanken kan följa med eftersom han missade dagens.
Jag MÅSTE köpa mig ett par pjux, ont i fötterna har jag tillräckligt ändå och med pjuxen jag har nu blir det allt annat än bättre. Behöver ett par träningsbyxor också, det paret jag har ligger ju jämt i tvätten. Det är inte jättekul att stå med hårtorken och ännu tråkigare att ta på sig dom halvtorra :-S

Vad tänker du? Låt mig veta.

