Ett informativt möte. Eller om vilken bra koll jag visst har

Vi var på skolmöte härom dagen för att stämma av hur Decibels inskolning har gått och hur vi gör nu.
Det var ju himla bra det för annars hade det med stor säkerhet blivit tokigt nästa vecka. Jag hade väckt mister precis som vanligt och skickat iväg med taxi. Nej. Det hade jag inte. Jag hade väckt honom och gjort honom klar, sen hade vi väntat. Och väntat. Och väntat också faktiskt. Sa jag att vi hade väntat? För det hade vi gjort. Blivit lite lagom uppstressade och smått arga också kan jag tro. För på måndag kommer det ingen taxi.

Det är visst påsklov nästa vecka. Redan? Nu har jag ju ställt in mig på hur himla långt det är till påsklovet och hur lång tid det är kvar. Så är det redan nu. :-S
Plötsligt fick vi lite att planera för. Vi som ska ha påskfest här. Hoppsan kerstin så det ramlar på ibland.

Tur att jag har bra koll på läget 🙂

Vad tänker du? Låt mig veta.

