Långdragen långfredag

Nu har jag till sist kommit i säng. Idag har vi städat inför påskkalaset imorgon. Plus att jag hann med en stund i trädgården, det var ju sånt underbart väder idag. Igår så klart.

Bäst vi stod ute jag och Genbanken kom vännerna. De ville bara säga hejdå innan de åkte en bit söderut i landet. Men inte bara hejdå, vi fick en jättefin blomma också, som tack för all hjälp. Men det var väl inget. :-S Men glad blev jag. 😀

På eftermiddagen satte vi oss, Decibel och jag och gjorde några ljuslyktor. Mycket spets och sånt blev det. Till och med på mina. 😮
Nu är det bäst att söstrami snart kommer med fler barnmatsburkar, så vi kan göra fler. Det var mysigt. 🙂

På bilderna är först blomman vi fick, sedan mina lyktor och sen Decibels.

Kvällen avslutades med att leta upp påskäggen som jag visst fanns men som ändå inte fanns allihopa. I dessa måste så klart godis och så packade jag in barnens påskpresenter. Så snäll är jag i år, varsitt dsspel blir det. 🙂
Ibland skämmer jag ut dom. Hihi

image
image
image

Vad tänker du? Låt mig veta.

