Varma sommardagar medför viss jobbighet

Jag tycker det är jobbigt med varma sommardagar. De dagar man inte kan ha långa byxor. Det är jobbigt att gå i korts eller kjol. Jag skäms över mina ben. Alla mina spruckna blodkärl överallt. 😦
De är så fula. Ont gör det också förresten. Inte alltid men rätt ofta.

Har stora funderingar på att söka vårdcentralen eller nåt och kanske ta bort dom. Men så var det ju sprutorna då.. Brrrr.
Idag har jag iallafall tagit på en klänning. Va fan, det är ju varmt ute. Inte snack om långbyxor. Samtidigt finns det en röst långt därinne som säger att vadå, varför ska inte jag kunna gå barbent fast jag har så fula ben. Så är jag där igen. Mina fula ben…
Men idag har jag klänning. Och orakade ben, jag inbillar mig att det syns mindre då, att hårstråna skuggar. 😉

Men det kunde ju varit värre. Jag kunde ju vägt 150 kg. Extremt mycket för min längd. Det hade nog gått fortare att hoppa över mig än att gå runt. Men nu väger jag inga 150 kg, jag har bara fluff och lite mjukt 😉 Det kan jag leva med efter fyra graviditeter. Men benen. Som inte har blivit bättre av graviditeter, det är värre det. Det är fult. Jag skäms. Kanske ska fixa en läkartid ändå trots sprutor. Mmm…jag ska bara…

Vad tänker du? Låt mig veta.

