Jag ringer väl John Blund

image

…och frågar vad han menar med att glömma mig så ofta. Inte heller inatt har han kommit.
Som vanligt är jag jättetrött men har inte ro att slappna av. Jag ligger och tänker på massa måstegöra, bordegöra och integjort. Tyvärr finns det för mycket i alla kategorier och mindre utrymme till villgöra.

Jag har laddat hem en app till min mobifon, Relax and sleep, med diverse olika ljud att ställa in för att lättare slappna av. Det funkar till viss del men sen fortsätter hjärnan ändå att snurra på om allt och inget. Jag använder mitt bolltäcke vilket också är bra och abvslappnande med det funkar inte heller.
Jävla John Blund till att va snål med sitt grus. Men imorgon, när reveljen går, då har han minsann varit här och skakat ur hela säcken över mig. Skithög och sandslott!

Ikväll fick jag äntligen deklarerat. Tur man kan göra det via nätet, passar en sån som mig fint som alltid är ute i så god tid 😉
Fick loggat in på Mina Vårdkontakter också och förnyat några recept. En annan fantastisk sak för såna som jag som dels aldrig får tummen ur och som dessutom har telefonfobi. Att det ska vara så svårt egentligen, men jag är nog inte ensam om det.

Och faktiskt. Jag bad om en tid att kolla upp mina fulfula ben. Nu hoppas jag bara det finns hjälp att få.
Egentligen kanske jag borde söka igen för mina leder. Det har varit jobbigt rätt länge nu tycker jag. Mammi tycker jag ska skriva egenremiss till Spenshult, ett reumatikersjukhus, och kanske få det utrett ordentligt men jag vet inte. Som vanligt känns det lite löjligt. Inte för att jag inte har ont men blodprovet och röntgen visade ju inget så vad finns att utreda. Smärtor som visst inte finns men som jag ändå får medicin mot. Känns rätt hopplöst. Men vem vet, kanske jag ändå skriver en remiss en dag.

Men, nu var det John Blund jag ska ha fatt i. Vart skickar man den remissen? För på telefon går han inte att nå.

Vad tänker du? Låt mig veta.

