Golv? Nja. Mera Horisontell garderob!

image

image

På Facebook är jag med i en för min del passande grupp; Golv? Jag kallar det horisontell garderob.

Som jag skrivit om ett flertal gånger så har vi ju sängbytarnätter. Dvs jag sover jämte Decibel, Minimonster ligger fortfarande i mitten på min och Genbankens dubbelsäng fast min plats har intagits av Mister. Nu måste jag ännu en gång fundera över hans rum. Han måste kunna trivas där inne. Inte för att han inte får sova hos mig, det är inte det som är problemet men alla behöver ett eget plejs och en säng att trivas i. I förstå steg verkar det bli ommöblering för han är inte redo för att byta rum.

Iallafall så gick jag in för väckning av Mister idag. Nu är facebookgruppen verkligen passande. Och undra på att jag för ovanlighetens skull närmar mig botten på tvätthögarna. 😮 Allt ligger ju här, på varje sida av dubbelsängen. Och inte en grej är min denna gången. 😉 

Vad tänker du? Låt mig veta.

