Varför har ingen bytt?

image

Jag fick faktiskt tummen ur härom dagen. Jag mailade vårdcentralen om att få komma till läkare för mina fula ben. Jag fick svar snabbt med en tid också snabbt. Faktiskt redan imorgon.
Alltså måste jag ju raka i ordning mina ben.

Å vad jag hatar slöa rakblad. Å vad jag hatar att mina alltid är slöa. Det hade varit lättare att gräva upp hårstråna.
Det jävliga är att sist jag rakade mig var det också slött. Och gången innan det också.
Varför är det ingen som köpt nya rakblad? Det är ju inte min hyvel så ingen kan ju inte vara jag. Det borde ju Genbanken fixa, jag har ju stulat av honom. Kanske det är han som slöar den för att hämnas?

Inte nog med att det är slött. Det är en hyvel med knapp. Och varje gång man påkar trycka på knappen så blir man rädd och är glad att bladet är slött. Det vibrerar ju. 😮 Vilken idiot har kommit på nåt så dumt?

Fast fan vet om vassarakblad är bättre. Då rinner ju blodet från överallt istället. :-/

Vad tänker du? Låt mig veta.

