‘halsfluss’?

Jag börjar undra alltså om jag inte har nåt halsflussliknande. Ja halsfluss är det ju inte för mandlar har jag ju inga kvar. Men samma bakterier kan ju sätta sig ändå. Jag har riktigt satans ont nu, det känns precis som när jag fick halsflussarna. Sånt glömmer man inte. Det hos ont ända bak i nacken och svårt att svälja.
Passar la lagom när genbanken ska iväg hela dagen och skjuta AK-blangare och jag är både barn och hundvakt. Dessutom är det zumba om Genbanken hinner hem i tid.
Såklart hoppas jag ju på falsklarm men fan vet. :-S
Jag gillar inte att ha fel men varför inte? 😉

Vad tänker du? Låt mig veta.

