Jag kanske borde dämpa mig en aning?

Vi pratar ilska och arga föräldrar. Att vid en speciell händelse INTE skulle vilja ha dit min mamma. Jag vet inte vad hon skulle gjort bara att hennes ilska utsätte man sig inte gärna för. Hehe, ibland. 😉

Minimonster påpekar att mojmoj minsann inte blivit adg på honom.

Nä men min mamma blev arg på mig och din mamma blir ibland arg på dig. Eller Mister. Eller Decibel. För att inte tala om Genbanken. 😉

Mister säger: A shit. När du blir arg morsan är du värre än Magika de Hex.

Minimonster kontrar: A men näj hon blij jiktigt adj så äj hon som en ‘Magisk tjuj med bjinnande hojn och lysande ögon.

Hoppsan. Kan jag bli så arg. Jaa säger dom i en kör. Mister nämner till och med en gubbe i World of Warcraft.

Kanske jag borde dämpa mig lite. Eller också skiter jag i det.  Uppenbart är de inte så rädda för min ilska för de utsätter sig ofta för den. :-S

2 thoughts on “Jag kanske borde dämpa mig en aning?

    • Haha. Ja det är det va? Tror inte det funkar heller. 😉 Då kanske man exploderar på riktigt. Det låter mycket häftigare att vara en magisk tjur än en kladd 😉

Vad tänker du? Låt mig veta.

