Men hallå. Jag ska ju inte cykla på asfalten ju

Då behövej jag ju ingen hjälm.
Jag ska ju inte cykla fort ju. Då behövej jag ju ingen hjälm.
Jag bjukaj faktiskt inte tjilla och slå mig.
Fast jag cyklaj utan hjälm.

Hjälmen var kanske inte det allra viktigaste idag, en nässuspensoar hade varit bättre. Men att inte bjuka kanske bör omvärderas nu.

Vi var ute på en lite längre promenad med Villeman. Det är så skönt att göra det på kvällen efter kvällsmaten är avklarad.

Vår pälsboll har fortfarande inte kommit hem. 😦

image

Vad tänker du? Låt mig veta.

