Stenstolar utan träsmak

Igår var jag barnvakt en liten stund till godingen. Han gillar verkligen Villemans leksaker.
Sen åkte vi till Falkenberg för lite storhandling. Genbanken ska ju vara borta till veckan, onsdag till söndag och då kan det vara bra om saker finns hemma så slipper jag yra runt i affären. Planlöst letande efter det jag redan glömt att jag skulle ha.

Fast innan vi entrade butiken behövde vi lite ork. Eller rättare, vi såg en kund med en stor kulglass och Genbanken svänger in på parkeringen: En glass måste vi ha!

Sagt och gjort, vad Genbanken säger är oftast det bästa… fall en bra ide. Just då var den det inte, fast när struten var i handen så var det en alldeles jättebra ide. Årets Sia-smak är hallon/saltlakrits och den är jättegod. Mums. 

image
image
image
image
image
image

Vad tänker du? Låt mig veta.

