Minimonster vet bot

Jag har ont i rumpan och låren. Jag brukar få det innan feber och det är ju inte alldeles omöjligt. Den så kallade halsflussen är tillbaka. Finns det förresten inget namn för det, när man har fluss men inga mandlar? Nåja. Det skulle kunna vara mensen som gör ont i rumpa och lår också. Varför inte liksom, gör det ont i magen så varför inte annanstans. Eller som Minimonster sa, -Du kanske baja haj ont i jumpan. Det kan man ha. Pjova med stajkt tuggummi, det bjukaj jag göja och det funkaj bja 🙂

Jag får väl prova det. Känns jobbigt att fira midsommar idag. Men med lite tuggummi innanför läppen blir jag kanske fit for fight. 

image

Vad tänker du? Låt mig veta.

