Kaninöron på foten.

Ja vissa tycker det ser ut som kaninöron. Minimonster så klart. 😉
Jag fick alltid höra att jag har simhud mellan tårna. Fel person för det, jag som hatar att simma. För jag har lite simhud faktiskt. Men jag älskar att bada badkar. Och duscha. Länge och varmt. 🙂
Minimonster har mycket simhud. Det påpekades redan på förlossningen vilka söta fötter han har. På ena foten sitter tårna ihop ner än den andra. sitter  Som kaninöron ungefär. 😉

Tur att pojken har något efter sin mamma, alla kommenterar alltid hur lik Genbanken han är. (Det finns ju en anledning till namnet Genbanken. 😉 ) Men. Jag var åtminstone med på förlossningen. Han ÄR min pojke. 🙂

image
image

Vad tänker du? Låt mig veta.

