Blev hon sur tro?

Ja det tror jag jävlar i det. Men det tar jag inget extra för. Det tar ett helt befogat smssvar.

Jag såg på facen att min/vår gammelmorfar har gått bort. I natt. Det hade jag ingen aning om. Messade mammi och frågade om hon visste. Jodå. Det visste hon. Moster L hade ringt och berättat men tack ändå.
Mitt svar blev att det är tur man har facebook så man får veta saker…

Behöver knappt säga att jag inte fått nåt svar på det. Men jag tycker allt att en sån händelse talar man väl om eller? Eftersom vi inte har träffat g-morfar på flera år så hade det ju räckt med ett sms. Det tar inte lång tid att skriva liksom. Men det var väl bara jag som tyckte.

Nåja. Jag överlever även om hon blev sur. Det har hon varit förr. Och jag lever ju ännu efter alla år som jag bott hemma också, för är det någon som kan sura så är det mammi 😉 Hon har visst lärt sig av sin mamma. Som lärde sig av sin mamma.

Vilken tur att jag glömde bort det jag lärde mig av min mammi. :-D;-)

One thought on “Blev hon sur tro?

Vad tänker du? Låt mig veta.

