Blött, mörkt, skräckblandad, gosig, vackert. Allt i en röra

Så här såg det ut och värre än så en stund när jag åkte till hundkursen. I vanlig ordning rörde jag till det för mig men efter ett samtal till Genbanken, gör om gör fel, en stunds panik och nästan tårflöde så blev det gör om gör rätt. Det löste sig men är en annan historia… 😉
image

På väg hem från hundkursen tog jag dessa två genom bilrutan. Det var mörkt. Mycket mörkt. Undrar hur mycket regn och kanske åska som kom ur de molnen sen.
image

image

En fin men läskig spindel satt i solen.
image

Jag fick ett paket med posten. En vacker ask och en putsduk för guld och silver.
image

image

I asken låg min vinst, halssmycket från familjesmycken.se
Ett jättefint halsband. 🙂
Vilken snabb frakt detta företag har på sina grejer. Jag mailade igår när jag fick veta, paketet postades samma dag och kom idag dvs dagen efter 🙂 Wow, det är de nog ganska ensamma om vad jag märkt iallafall.
image

I morse satt jag och försökte få liv i Mister. Då kom pälsbollen, bushögen, gosigheten, spinnaren och gjorde sällskap. Jag försökte återigen ta ett foto på hans lustiga svansföring. Det ser roligt ut. Han nästan lägger svansen på ryggen.image

image

Vad tänker du? Låt mig veta.

