Dagens måsten är många

Jag har massor att göra men vet inte var jag ska börja. Boendestöd har varit här idag och när vi gick igenom ”listan” verkade det så enkelt. Det VAR enkelt. Men det gick över.

Så vad gör jag nu? Jag vet inte, men inte det jag borde
Var ska jag börja? Jag vet inte, men med det viktigaste kanske
Vilket är viktigast? Jag vet inte. Allt.
Vad vill jag börja med? Allt. Inget.
Hur ska jag börja? Jag vet inte, med vad ska jag börja?
När ska jag börja? Nu? Jo. Mmm…jag ska bara…. Först… Ta tabletten kanske?

 

 

 

Vad tänker du? Låt mig veta.

