Aajaajaa, vi säger inget till Genbanken om det här va? Okej?

SöstraMi kom på besök. Sitter och tjatar om allt och inget när hon frågar: -Ska inte vi åka och sätta ett smycke i ansiktet? En Dermal Anchor.
Ååh.. Det är ju precis det jag har velat ha så länge. Men jag vågar inte. Aldrig. Eller? Nä. Men varför inte. Äh va fan, när åker vi? Imorgon, ring och kolla… JApp japp, så blir det.

MEN. Vi ska bara åka till Varberg och hämta lite grejer, bara så att du vet. Annars kommer jag aldrig komma ur huset 😉
Jag sa en gång till Genbanken att ååh vad jag vill ha en Dermal.
NEJ. ALDRIG. Det vill du INTE!! Ungefär där var det slutdiskuterat, vi är inte av samma åsikt. Eftersom jag aldrig vågar göra en själv och han aldrig följer med så är det bara att acceptera att jag aldrig kommer att göra en.

Förrän nu. Så på dagen D preparerar jag ordentligt med Emlakräm. Ska jag göra en sån hemsk grej så ska jag känna så lite som möjligt. Jag är skiträdd för såna grejer. Usch. Men det blir ju snyggt. Fast ååhh…
Aajaajaa, vi säger inget till Genbanken om det här va? Okej?

Det är visst på gott och ont med att Emla området. Det bra är att det kändes knappt alls. Det mindre bra är att det blöder lätt. Och det gjorde det, det bara rann blod. Fast, å andra sidan kanske det hade gjort det ändå, det händer lite då och då. Vid ett blodprov i armen blev det en stråle rakt ut på sköterskans fina vita rock… 😉 Den var inte bara vit sen.
På SöstraMi blödde det ingenting, fast det gjorde det lite senare istället vilket det inte gjorde på mig 🙂

På eftermiddagen åkte vi. In på stället och jag blev inte mindre nervös. Men jag gjorde den.
Impulsivt eller bara tillfällig sinnesförvirring? Både och kanske 😉

Det var inte lätt att få en bild för vi skrattade mest. Första bilden blev sisådär.

Så här blev det. Snyggt. 🙂

Istället för nattmössa 😉 Plåster är HETT!!

Dagen efter syntes det att jag bedövat ordentligt. Han varnade för det eftersom jag Emlat mig men och?! Jag kan leva med det. Dessutom får jag lätt blåmärken.

Efter vi var klara åkte vi och handlade. Det var fruktansvärt varmt och kvavt. SöstraMi blev trött i benen. Jag vill åka, du ska köra mig. Snälla snälla 😉

Jag hade inte alls lust att köra. Jag var varm och min nacke gjorde massa ont. Så nej, du får gå själv. Minsann.
NEJ, jag vill inte. Jag VILL åka.. 😉

Vad Genbanken sa? Han sa inte så mycket, han undrade mest hur man får bort den 😉 Han blev nog mest putt för att jag inte sagt nåt, samtidigt som han erkände att om jag hade sagt nåt så hade han tagit både kort, pengar, bilnycklar och troligtvis låst in mig. hahahha.
Kanske inte värt att säga att jag redan funderar på en till. Aajaajaa, vi säger inget till Genbanken va? Okej?

One thought on “Aajaajaa, vi säger inget till Genbanken om det här va? Okej?

Vad tänker du? Låt mig veta.

