Irriterande påminnelse.

Min micro piper. Igen och igen och igen. Sa jag att den piper förresten?

Den är ju egentligen bara snäll som talar om att jag har något där i och att jag måste stänga av den.
Det är ju jättebra. Men. Det är ju ett förbannat pipande jämt.
Det är ju jättebra. Egentligen. För annars hade jag fått äta kall mat för alldeles uppenbart har jag ju glömt den.
Men. Berättade jag att den piper många gånger?

Det är ett förbannat pipande. Ska käka nu så det blir tyst någon gång.

Vad tänker du? Låt mig veta.

