Vem är du och var är min Villeman?

Vi åkte till stallet igår, jag, Decibel, Minimonster och Villeman. Jag fick med mig Decibel och Minimonster hem men vem som hoppade in i bagaget det vette sjutton… Jag vill minnas att jag åkte med en vit hund.

Den som kom hem var verkligen inte vit. Mutation?

Halsbanden jag beställde i förra veckan kom igår. Jättefina blev de. Ett till mig och ett till Genbanken med alla fyra barns namn ingraverat.

Vid läggdags kröp Mowgli upp för lite kärlek. Fick ett par fina bilder och en där han ser riktigt risig ut. Minimonster tyckte han såg ut som en varulv och det ligger lite i det, eller vad tycks? 😉

One thought on “Vem är du och var är min Villeman?

  1. Haha känner igen det där. Vi va hemma hos mamma och pappa i lördags och Enya tar verenda chans hon kan få att rulla sig i och äta så mycket skit hon kommer åt och då menar jag verkligen koskitt, hästskit, kaninbajs, hönsskit och all annan skit man kan hitta på en gård med massa djur haha!!;)

Vad tänker du? Låt mig veta.

