Serviceminded

Det ringde från Oliver’s petfood, jag har ju beställt en leverans hundmat och kattmat.

Tyvärr hade de inte fått sin leverans av den storleken på säck som jag skulle ha. Kattmaten fanns.
Han som ringde undrade om han fick skicka med en laddning provpåsar tills de får in säckarna.
Jag undrar ju så klart när denna väntas. Tyvärr inte förrän på fredag.

-Men jöss. Jag har ju foder så jag klarar mig både fram till på fredag och lite till, så för min del så vänta med kattmaten och kör allt samtidigt.

-Men åh. Är det säkert? Då undrar jag om jag kan få bjuda på någon godbit i stället, som lite kompensation.

-Klart att du får 😉

-Har du några favoriter som är uppskattade där hemma?

-Faktum är att dett är första gången jag beställer så jag har inte hunnit att testa så mycket.
Överraska mig 🙂

-Så spännande. Då kommer det en överraskning med resten av fodret då. Inga allergier eller nåt? Inte det. Bra.
Tack så mycket då.

-Tack själv och hej då.

Sånt gillar jag. Trevligt folk och som vill ha nöjda kunder. 🙂

Gillar!

3 thoughts on “Serviceminded

  1. Madde: Haha, vem vet vilken överraskning som ligger bland säckarna 😉

    Annica: Verkligen inte svårt alls. Är maten bra så är jag den första att rekommendera 🙂
    Fast jag tror den är bra. Jag har jämfört med maten jag ger nu och har gett innan och denna har mer animalier än alla de andra. Katter och hundar ÄR köttätare, det SKA vara mycket kött. Mest kött. Jag är hyfsat irriterad på när det visar sig vara mest spannmål. Jag kan ge knäckebröd hemma liksom.

Vad tänker du? Låt mig veta.

