Höger vänster höger vänster höger höger höger väns… Äh. Jag ger mig.

Ikväll har det varit Bodycombat igen. Innan jag åkte tyckte jag det är bra med en smörgås eller två, annars blir jag ju illhungrig.

In i kylen och rotar fram lite grejer. Jag blev sugen på prickig korv med massa gurka. Gör i ordning två smörgåsar och ska just ta ett bett. Ost. Varför är det ost på min smörgås? På båda? Jag ville ju ha korv. Jag gav bort mina ostsmörgåsar och gjorde två nya. Med korv. Fast den var inte god så jag tog ost iallafall. 🙂
Det känns bra att ha koll på läget faktiskt.

Just nu sitter jag i duschen. Det var ett jobbigt pass idag. Träningsvärken Göte har jag redan sen gårdagens ridtur. Nubbe får arbeta ordentligt nu, jag MÅSTE få honom att lägga tyngd bak. Han lägger all tyngd fram och det blir precis som han gör det. Illa. Speciellt som han säkert gjort det i alla år. Det kanske funkade på travet min i ridning funkar det inte. I vilket fall gör det nytta, framstegen är små men de finns. Fast jag får jobba hårt för att han ska jobba. Därav träningsvärken Göte.

Jag lovar. Imorgon kommer broder Göran också och lägger sig i. Fan. Två mot en.
Innan vi började var jag kaxig och menade att nu får vi fixa formen så vi kan börja med military fitness. Låter tufft och lagom att klafsa runt i vattenfyllda diken och annat jävligt.
Efter passet kom jag fram till att det är lång bit kvar till militaryform.

Nu. Efteråt. I duschen. Jag tror jag rullar runt i gegga hemma. Utan stockar och flåsande jag. Det verkar för jobbig.

Fast allvarligt. En gång i mitt liv skulle jag vilja testa gyttjebrottning. Det verkar roligt. 😀
Större mål har jag visst inte. Andra ska hoppa fallskärm eller klättra upp för mount everest, -jag vill gyttjebrottas 😉

Mitt knäveck börjar bli fint igen. Snart ett minne bara i huvudet. Så det finns inte kvar så länge till. 😉

image

One thought on “Höger vänster höger vänster höger höger höger väns… Äh. Jag ger mig.

Vad tänker du? Låt mig veta.

