Oj. Just ja. Det förklarar saken.

Vi väntar på taxi Mister och jag. Men ingen taxi kommer. Klockan går. Det har väl inte blivit två avbokningar i samband med Decibels avbokning. Den kan ju bara vara sen ju. Väntar lite till.

Äsch. Klockan åtta ringde jag, lika bäst så behöver jag inte stå och hålla utkik hela tiden. Hoppochstudsmaskinen ska ju också göras klar.

Telefonisten hittar inte Mister. Så märkligt. Han har ju inte studiedag eller nåt idag. Var har han tagit vägen tro. ..Där är han ju. 🙂
Halv tio står det här.

Oj. Ja men ja. Jaha, det är ju måndag idag. Oj. Det förklarar ju att det inte kommer någon taxi…

Det blev inte mycket till sovmorgon för Mister idag. Hur kunde jag missa det? Varje måndag likadant. Tur är att Mister kunde skratta åt det. Inte verkade han förvånad heller.

Så är det alltså. Nothing else to be done. Bättre för tidig än för sent. 😉

Även larver har bråttom ibland. Det kan man se på fartränderna.

image
image

Vad tänker du? Låt mig veta.

