En + en = apbarn

Vad ska det betyda tro. Det är Minimonster som tänkt. Det är knappt jag kan med att skriva det men jag gör det ändå. Jag tvår mina händer. Jag har inget med det att göra. 😉

Vi skulle sova. Jag ville ha tyst och stilla och Minimonster pratade på. Då ramlar det fram.
-Du mamma. Om två killaj fåj bajn så blij det ett apbajn.

Ungefär där reagerar jag och undrar var i hela han lärt sig det. Och dessutom kan inte två killar få barn och det blir definitivt inte apbarn. Så säger man inte.
Vi hade varit iväg på kvällen så jag tvivlade inte alls på att han kunde fått lite idéhjälp.
-Det vet jag väl att de inte kan. Men OM de kunde få bajn.

-Det haj jag tänkt själv. Jag haj många tankaj. Alldeles föj många faktiskt. Det snujjar junt i hela huvudet av tankar. Jag kan ju inte sova. Nu lät stackarn riktigt ledsen. Han var egentligen rätt trött.
-En tanke tjängde sig föjbi tankekön mamma och jag kunde inte stoppa den. Dom är föj många.

Jag ser nästan tankeflödet. En kille med hår på bröstet. En kille till. På kvällen tittade dom på King Kong på tv. Plus resten av huvvet med tankar

Tidigare på dagen frågade han om en grej på datorn.
-Du mamma, tyckej du den sej gay ut.
-Hördu. Vet du vad gay betyder?
Svar: nej.
-Då ska du inte använda ordet heller. Då förstår du ju inte ens själv vad du pratar om. Eller hur?
-Ja. Nä. Men du. Sej den gay ut?

image

Vad tänker du? Låt mig veta.

