Rrring

Jag: Hallå.

Genbanken: hej det är jag, vad gör du?

Jag: Bygger om.

Genbanken: Ååh NEJ. Inte nu igen. Vad bygger du om?

Jag: En lampa.

Genbanken: *Djup suck* En lampa?! Kan du göra en paus och sätta på kaffe, jag är på väg hem nu.

Jag fixar det.

Jodåsåattdet…blev precis som vanligt. Efter mycket plock och pill så fick jag inse att jag ännu en gång tänkt för snabbt. Eller för kort.

Och. Ska man använda skruvdragare går det betydligt mycket snabbare om man inte kör på ”backläge” 😉

One thought on “Rrring

Vad tänker du? Låt mig veta.

