Idag skulle jag…

Maila BUP om nya recept
Beställa kattmat
Göra en pengaöverföring
Leta upp ett recept på gulaschsoppa

Genbanken kollade upp receptet på soppan.

Jag gjorde…
INTE mailade jag BUP om nya recept
INTE beställde jag kattmat
INTE gjorde jag en pengaöverföring

Istället hittade jag ett nytt tema till Google Chrome
Jag rensade lite bland favoriterna
Jag hamnade på Borgeby kryddgård och skickade nästan in en beställning. Fast bara nästan för jag behöver inte kryddorna än.
Jag letade fram glasburkar till mina hemmagjorda tvålar.
Jag skar ner tvålarna och la i burken
Sen rensade jag bland webhistorik och grejer

Imorgon ska jag:
Maila BUP nya recept
Beställa kattmat
Göra en pengaöverföring
GÖRA gulaschsoppa

Jodå. Så är det! 🙂

Vad tänker du? Låt mig veta.

