Klick klick

Jag gillar det. Klick på köp. Lägg i kundkorgen. Klicka på gå till kassan, välj hur betalningen ska ske, bekräfta och sen är det bara att vänta.

1-2 dagar står det i mailbekräftelsen.

Jag har just klickat hem 16 kg kattmat från Oliver’s Petfood.

image

Det ska väl hålla pälsbollarna mätta ett tag. 

När jag ändå klickade så passade jag på att beställa lite godsaker också.

Trainingbites

image

Torkad grissvål xxl

image

Och godbitar till katt och jag tror att hund gärna smakar kyckling och ost också. 🙂

image

Villeman däremot fick inget foder beställt. Han och foder är ett kapitel för sig. Nu äter han Prima färskfoder som vi köper ifrån hundpensionatet. Det verkar funka bra. Det ser vidrigt ut och luktar pylogg men han äter det. MaxMorris är mer än glad när det sätts fram. Att Mowgli inte ens smakar är ju inte mer än väntat. Han äter enstaka torrfoder och kebabkött.

Jag får vara noga med att det finns tuggben förstås, eftersom färskfodret rensar inga tänder. Det är som mycket välmalen köttfärs typ.

Jag gillar nätshopping faktiskt. Fast jag är dåligt insatt i alla ställen som finns. Men. Snart är det dags för ett ”besök” på Borgeby kryddgård och fylla på förrådet tror jag.

Jag behöver köpa stickgarn också. Till ruggigt bra pris. Det ska vara till benvärmare. Armvärmare kanske? Eller åtminstone handledsvärmare så det får inte vara sticksigt. Jag har ingen koll i garndjungeln måste jag säga.

Tips mottages tacksamt. 🙂

Vad tänker du? Låt mig veta.

