Jaja. Okej. Jag ger mig.

Fast bara lite.

Jag erkänner att jag hummade och himlade med ögonen när Genbanken sa att det ska bli storm. Jag sa att det får vi allt se vad det blir med den stormen. Det ils blåst förut massa massa utan storm. Bla bla bla

Okej. Händerna i luften. Jag tar tillbaka. Lite grann. Det blåser. En hel del faktiskt. Det viner i knutarna, tjuter i ventilen och knakar i huset. Men storm? Njaoe…

Det dånar på nedervåningen också men det är mest troligt Villeman.

Jag sätter genast på mig mina hörlurar och höjer upp volymen. Tro inte att jag tänker gå ner på knä alldeles.

Jag kan väl inte rå för att jag jämför all vind med Gudrun. DÅ var det STORM minsann. Jämfört med det så här jag förresten rätt. Det är inte minsta storm idag. Och i lurarna dunkar det rock. 😀

EMIIIIIIIL! Förgrömmade busväder.
Nu är det gott att ligga inne under täcket ska jag säga.
Ännu bättre hade det varit att kunna sova men jag har bara sovit en natt sen julafton så varför skulle jag det nu? Ja alltså, lite här jag ju sovit, men inte före tre-fyra och sen vaknar jag mycket. Suck.
Jag försöker vidare. Vaggad av vinden.

4 thoughts on “Jaja. Okej. Jag ger mig.

    • Tack. 🙂

      Sånt gillar jag., det är bra för egot 😉
      Kommentarer på inläggen och beröm vill jag ha. 😉 Ge mig.

  1. Vi får hoppas att du är som mig då jag sover allra bäst när det är storm, åskar, blixtrar, eller spöregnar!=) (man kan ju fundera på vad mamma gjorde när jag låg i magen haha)

    • Nästan. Det kan blåsa, storma och spöregna hur mycket det vill och det är inga problem. Jag brukar kunna sova ändå.

      Men om det blixtar och åskar mycket så sover jag inte. Jag gillar åska. Massor. Men nattetid måste jag vara vaken. Kontrollbehov eller nåt. Slår det i huset så måste jag ju vara vaken så jag kan väcka resten. 😉
      Fånigt. Javisst. Men sant. Samtidigt kan jag ju njuta av åskvädret också. 🙂

      Nä man funderar ju. Haha. Vi kanske blev till under en ovädersnatt. B-)

Vad tänker du? Låt mig veta.

