Om jag inte vore så bedrövligt feg

Och dessutom rädd för den läskiga smärtan så hade jag piercat mig. Jag vill ha en ring i bröstvårtan och en piercing i ögonbrynet. Inte heller hade jag skrikit över en i läppen heller.

Eller jo. Det är väl just det jag gör. Fegpropp är jag. Jösses. Man tycker att så illa hemskt ska det väl inte vara, men jo-o just så är det.
Jag föder hellre barn. 😮 Tror jag. Jo det gör jag nog, det har jag gjort förr, det kan jag 😉

Kan man Emla bröstvårtan tro? Bedövar det hela? Någon som har koll?
Jag drömmer vidare så länge. Det kan ta tid, jag är ibland sen i starten. Navelpiercingen tog väl 15 år att våga och hade det inte varit som övningsobjekt så hade det nog inte blivit alls…

Fegpropp. Det är jag. Blää

One thought on “Om jag inte vore så bedrövligt feg

  1. JAG KOPIERAR IN KOMMENTARER FRÅN FACEBOOK. Som vanligt alltså. För att jag vill. Och för att jag kan.

    Frida Persson
    Nä inte embla bröstvårtan, de går så sjukt snabbt så du hinner inte märka det 😉 kör på bara!!! 😉 för 43 minuter sedan · Gilla

    Ulrika Carlsson
    Jodå, Emla i flera timmar. 🙂 funkar fint, bara det bedövar?

    Kinden blev ju det iofs. för 40 minuter sedan · Gilla

    Frida Persson
    Men människa, du har fött barn 😉 du klarar detta galant 😉 för 39 minuter sedan · Gilla

    Ulrika Carlsson
    Jag föder hellre fler barn. 😮 Mohaha. Jag vet ju hur man gör 😉 för 37 minuter sedan · Gilla

    Ulrika Carlsson
    Å andra sidan. Jag har fått tömt en halsböld också, visserligen inte frivilligt 😉 Men ALDRIG mer!!!! Att ta bort mandlarna var fan ingen barnlek heller :-/för 35 minuter sedan · Gilla

    Ulrika Carlsson Men att pierca bröstvårtan 😮 ooOo, fruktansvärt att tänka sig. Men jävla snyggt. för 34 minuter sedan · Gilla · 1

    Marie-Louise Granholm-Strand Njae… Tatuerar nog hellre en helrygg… för 3 minuter sedan · Gilla

    Ulrika Carlsson Haha. Tatueringarna ligger på kö, men behöver få lite finansiering först. 😉

Vad tänker du? Låt mig veta.

