Dark Chili Chocolat

…såg först väldigt orange ut när den kletades in i håret. Ångrade mig en snabb sekund men kom fram till att det mörknar ju alltid och det går att färga om.

Halvtid, -fortfarande en aning orange

image

Men resultatet blev alldeles överbra.

image

image

Egentligen är jackan klarröd och håret mer vinrött. Snyggt blev det iallafall, jag trivs som en snöboll i frysdisken.

På förmiddagen kom det in en väldigt väldigt skrikig katt. Jag förstod precis och berömde väldigt innan jag tog hand om min gåva.
Inte alla får se vårsolen igen…

image

Idag har jag haft möten. Först boendestöd och sen med en från Decibels skola. Det är ju regelbundna uppföljningar om läget. Himla bra. 🙂 Vi hade ett bra möte.

En stund senare kom Genbanken och vi tog en kopp kaffe, dvs han drack husets sista kaffe och jag tittade på. 😉 Lika glad för det för jag hade just druckit ju.

Därefter gick han och la sig en stund, han är inte riktigt kry den där. Jag och Decibel åkte bort till affären istället och fixade grejer till veckans matlista.

Satan i gatan så bra det är med en affär igen. 🙂
Väl hemma igen fixade jag ihop en bulldeg som Genbanken och Decibel bakar ut nu. Hoppochstuds fick studsa ner i badkaret. Inte jättefrivilligt men en muta gör det lättare. En nybakad kanelbulle som väntar efteråt innan läggdags, kan det bli mycket bättre?

Vad tänker du? Låt mig veta.

