Egen kvällstid

Med viss ”påhälsning” då och då. Decibel är mycket nervös för imorgon ska hon till tandläkaren och dra ut en eller två tänder. Totalt ska fyra stycken dras ut för att kompensera att det saknas en tand. Det är helt hennes eget beslut men det gör det inte mindre nervöst.

Hon ska få lustgas och kanske jag grundar henne med theralen som hon kan få vid behov.
Decibel är fortfarande vaken…

Jag är nybadad och återuppstånden

image

Jag luktar gott.

image

Jag smakar gott.

image

Och jag är nattklädd, flanell, mjukt och gott.

image

Nu har jag vill sist kommit i säng också och hoppas jag ska sova gott.

Imorgon (idag) är en ny dag med massor att göra. Klockan ringer om fem timmar så… Ja…. Typ.

Vad tänker du? Låt mig veta.

