Big Bang Theory

Jag blev tipsad om serien Big Bang Theory eftersom huvudpersonen i princip uppfyller de flesta av kriterierna för Aspergers syndrom. Och just det har vi ju rätt mycket i familjen…

Tipsaren var dock noga att poängtera att jag måste ge serien en fyra-fem avsnitt för att komma in i den. Ja troligtvis känner hon mig (genom sig själv en hel del, vi har väldigt många likheter) och vet vad jag tycker om tv. Och måste jag tvunget se nåt på tv så måste det vara något som fängslar eller att det händer nåt. Men en fyra-fem avsnitt ska jag nog klara av. 😉

Serien skulle visst finnas på femman som vi ju inte har. Play på datorn har vi ju förstås… Ja eller Gekås kanske, den har funnits där förut. Noterar att kolla upp.

Sagt och gjort. In på bokbörsen.se och hittar omgång 1-3.
Pratar med Genbanken som hittar omgång 1-4 på Tradera.
Är den bra? Ingen aning.
Hur gör vi? Som du vill.
Nu är den köpt på köp nu!

image

Så vad säger ni som läser? Har ni sett några program? Är det bra tv?
Roligt?

One thought on “Big Bang Theory

Vad tänker du? Låt mig veta.

