Vårbruk i liten skala

Idag har jag varit hos Lotta. Med mig hade jag fröer och krukor och jord. Dags för försådd av sommarens ätbara. 🙂

Plötsligt blev det lite bråttom, Hoppochstuds slutar ju skolan. Måste hem. Lassade in i bilen, mycket lämnade jag kvar för det ska ju försås en senare omgång också.

Smarthuvudet tänker ju alltid längre än näsan… Lapparna jag skrivit vad som finns i jorden på la jag bara uppepå. Tänkte att det blir nog bra. Och det gjorde det. Ändå tills jag tog kurvan lite snävt. Väl hemma låg lapparna så fint i bilsätet. Den ena har jag visst inte ens skrivit på?
Hur tänkte jag där?

image

Jag hoppas på lite lugn i huvudet så kanske jag kan komma på vilka fröer jag sått och köra uteslutningsmetoden. :-/

Vad tänker du? Låt mig veta.

